Hi there...
I've been contemplating on making a blog for quite some time and I'm trying to improve my blog as well.. My blog is also a place to share all my thoughts , my feeling,what happened around me..and everything came out of my mind...
Who ever have been visiting my blog, thanks so much..


May 29, 2013

Demam lepas mengurut

Hari sabtu lpas,kebetulan mmg balik kulim,jadi pg mengurut sebab mengurut masa dlm pantang ari tu tak sedap sangat.

Memang sedap lah dapat mengurut.sakit kot makcik tu urut..tapi sedap.
Makcik urut cakap urat tegang dan tungku tak betol..patut hari ahad pagi kena ulang datang ..tapi malam tu demam..memang bisa bisa badan la..sejuk betul..
Dalam hati risau jangkit kat raisha.
Risau..

Dan memang jangkit..bkn ibu saja demam.baba pun demam mc sejak isnin sampai hari ni..hari pulak kna check darah..irdina lak mmg demam sjak mnggu lpas.

posted from Bloggeroid

5th wedding anniversary

Sebenarnya dah basi pun cerita anniversary ni..tak sempat nk conteng kat dlm blog.
Blog pn dh lama naik sawang..lama tak update..

Ok..cerita asal pasal anniversary pun.23.5.2013 genap 5 tahun usia perkahwinan kami.Alhamdulillah .Syukur kepada Allah dengan di pertemukan jodoh yang baik ,suami yang baik dan baba yang baik kepada anak anak.
Pada mata saya,suami saya lelaki yang sempurna.
Ermm..nama pun laki sendiri,sapa yang tak nak puji,msti la wife sendiri,kan?..

Hadiah anniversary awal awal lagi dah dapat..baba bagi gelang tangan..tapi bukan dapat 1,tapi dapat 2..satu untuk habis pantang ,satu lagi untuk annversary.kiranya yg anniversary dapat awal,in advance present.baba tu bukan reti buat surprise..hehe.pulak tu kalau nak bagi hadiah msti bagi masa tu jugak.tak sabar tunggu hari sepatutnya.

Anniversary kami tak pergi mana mana pun.sebab hari tu kami balik kulim.

Semakin hari,semakin mematang diri saya ni.dari seorang yang nakal dan sekarang menjadi seorang yang matang setelah jadi isteri dan ibu.Alhamdulillah semua tu kehendak Allah swt.dan juga bantuan baba.sebab sebab sejak blm kenal dia kata nak ubah saya dari yang nakal kepada yang lebih baik.
posted from Bloggeroid

May 20, 2013

Gantung tv

Masalah betol anak dara ibu tu.
Adoi..suka sangat tgk tv dekat2..
agaknya semua budak mcm ni ke?.
risau kot mata rosak..

Rasa macam nak gantung tv atas siling je.
Masalah kot..sbb kena asik perhatikan kalau anak ibu dok tgk tv.


















Stress kot..setiap kali sibuk..kena jerit "adikkkk..dok belakang."





                                                                                                                       












posted from Bloggeroid









May 14, 2013

Selepas 3 bulan

Hari pertama keje lepas cuti 3 bln.
Aduhh..ibu rindu kat ank2 ibu..
Malam tadi nngis sbb tak dapat bngun pagi sama2 lagi..luang masa sama lagi..
Tak de laginkedengaran suara marah ibu , ibu marah ank2 ibu lagi.

Rasa 3 bln cpat btol.
Hari cuti sabtu ahad msti dh x sama mcm cuti 3bln bsama2 dgn anak2 ibu

Ibu rindu sangat dgn 3 bradik tu.
Pagi tadi rasa nk nngs je..
Mmg tgh nngs msa taip ni..
gambar si manja ibu afia raisha pagi td

dua beradik nibkalau main berdua mmg rumah jadi meriah..rndu meriah mcm ni
b
4

posted from Bloggeroid

May 9, 2013

Bottle training

Lagi 4 hari ibu dah nk msuk keje..
Bincang dgn mak.mak nk jaga raisha skali.
Sian kat mak..tp mak ckp mak x snggup bagi org jaga.

Ok.tadi siang ibu dah cuba buat kali ketiga bagi raisha susu dalam botol.
Dan memang anak ibu sorg ni pn mengada.demand..nk puting ibu saja.

Tapi..ibu cma puting Mam mcm irdina..Alhamdulillah..raisha blh terima
Sbb cubaan awal hari tu raisha tolak btol tommie tippee yg ibu bli utk irdina.sayanggg..baru.x guna..

Hati ibu lega sgt..sbb tak nk benda sma jadi mcm israfil dan irdina..
Dua dua payah nak ajar botol.pandai pilih puting sndiri.

Pict afia raisha msa ibu ajar botol.

May 7, 2013

cuti labour day lepas.

Rabu lepas,ada majlis akad nikah 1.5.2013,sepupu baba dekat masjid besi putrajaya.
Kami smpi lmbt lpas abis akad.jd dtg mkn je lah.
Yang bes dpt snap pic family kami,berlima.

Lpas majlis,pg rumah paktam..sbb nk mandi n tukar bj.pastu trus bwk kids jln2..
msa kt umh paktam smpat tgk tengku adnan berucap ,dpn umh paktam.
kami pg sbb mak tam ajak..dgn harapan bertuah msa cabutan bertuah.hehe.tp x rezeki.
Cma ksian kt kids la ngantok sbb pnat main lari2.hehe

Malam tu pg jalan kat alamanda.sj je dah alang2 kt putrajaya.
Mcm biasala.keluar je baba msti ade sumting bli utk kids.