Hi there...
I've been contemplating on making a blog for quite some time and I'm trying to improve my blog as well.. My blog is also a place to share all my thoughts , my feeling,what happened around me..and everything came out of my mind...
Who ever have been visiting my blog, thanks so much..


Jun 25, 2013

Kisah Adam Israfil

Assalamualaikum..

Lama betol tak update blog.
Sebenarnya ni patut entry lma..tapi kemalasan melanda..

Teringat cerita baba minggu lpas..Tengah-tengah malam sedap tido..lena pena sebab main bola, tiba2 baba terjaga..tengok sebelah. dengar israfil menangis teresak esak..
baba tanya fil " awat  fil"..israfil jawab "fil kalah, baba menang"..
rupanya,..sebab tu je pun..
sebab baba lumba tido dengan israfilsapa tido dulu dia menang.
dan bila kalah israfil nangis  la.kelakar la fil tu..

Tapi sekarang memang anak ibu tu brtambah-tambah  maja..kuat merajuk..bila marah skit, mla la nangis sedih2.pastu lari masuk bilik..dah macam gegirl pulak.


Jun 10, 2013

Anak gadis ibu

Melayan karenah anakmemang  menyeronokkan..tapi kadangkala memenatkan jugak..hehe.
sekarang dah ada tiga orang buah hati.memang mencabar..
sekarang sejak dah ada adik, israfil banyak ikut baba kluar.
keluar pun takpegi jauh pun..ikut baba main bola,pasar malam atau pun kedai je pun..
kalau jalan jalan baba tak tinggal ibu da aak dara ibu lagi dua orang tu pun..

lagi pun seronok bila berkawan dengan anak bujang ibutu.sebab dia dah pandai sembang dengan kita.jadi  baba tak la boring sangat sorang,,
ada teman bercakap..biar la hero rapat dengan hero.Sorang,,ada teman bercakap..biar la hero rapat dengan hero.

macam biasa, kalau hari cuti mesti ibu kena tinggal dengan baba+israfil.
Kalau dulu ibu berdua dengan auni irdina.tapi sekarang bertiga degan afia raisha la..
sungguh tak sabar nak tunggu anak2 dara ibu besar..
nak buli mereka berdua buat kerja rumah..
kakak dah menurun perangai abang.suka pegang tangan adik dia..dia ikut apa abg buat kat dia..
pantang dengar adik dia ngis, mesti dia sumbat soother kat adik dia.opsss.itu adalah senjata  sementaramdi kala diperlukan..

girls power..auni irdina+afia raisha+dora...irdina panggil dora "ya ya"
afia raisha 3 bln
budak sensitif..mudah gelak,bersembang dan nangis kalau dengar org yang suara kuat
gerammm

gerammmmm jugakk
dia kakak tapi dia manja
gerammmm.