straight through my heart

Refer pada tajuk entri saya ni macam lirik lagu BSB. sebenarnya buka aku tak tau nak buh tajuk apa.

Aku tau orang sekeliling mesti seronok buat andaian atas apa yang dah jadi.. Memang aku pun tak jangka akan terjadi..aku pun tak kisah andai si anonymous tu nak sound aku lagi aku tak kisah..Sebab sekarang aku sangat tenang.. aku tak lagi takot takot, tak da lagi perasan tak berkeyakinan, ..sebab dulu ,sebelum pertukaran dan perpindahan ini , aku sangat seram & tak yakin nak masuk "tempat itu".perasaan ni aku ada selama 4 tahun..

Tapi Tuhan dah tentukan apa jadi ..yang buruk dan baik semua dah ditentukan..Sama ada benda buruk jadi, tapi kadang2 benda buruk itu ade hikmah yang baik.menuju ke arah kebahagiaan.. biarpun apa prasangka mereka mereka, aku tak kisah..cuma rasa macam heaven..bahagia sangat..kita je rasa buruk, tapi sebenarnya kadang-kadang ada hikmah..dan pulangan benda baik,iaitu hadiah sebuah kesabaran.

Dulunya, aku meratap sedih..selalu tanya pada diri .." kenapa jadi macam ni "..
tapi aku sangat silap.mempersoalkan aturan yang telah di atur ini..
Aku ckp bukan nak tunjuk baik,tapi dah lama sangat aku pendam..

Kejadian tiap kejadian berlaku..tapi aku redha dugaan ni.. sama ada aku tersilap.. aku minta maaf pada .. Aku teringat jugak sorang kawan pernah ckap " kalau kita marahkan seseorang, cuba kite ingat kebaikan orang tu "..


Cuma manusia suka buat andaian masing-masing..melulu, dan bila dengar sesuatu terus menghakimi seseorang tu..



- never be replaced -