Ibu sangat tak sampai hati

Lama betol tak dapat online malammalam cam ni..sebenarnya hati aku tak berapa nak tenang..terpikir bb dalam perut ni..aku betolbetol kurang makan skrang..sian bb..sian bukan apa, israfil still breastfeeding, aku lak tak cukup makan..sian la bb..cemana nak membesar..persoalan selalu dtg, "bb mesti tak cukup zat kan"..

hati belum mahu lepaskan susu dari israfil, kalau boleh nak dia 2 tahun...Doctor ari tu cakap, pregnant & breasfeeding tak jadi masalah..asalkan cukup makan n minum susu..masalah nya aku tak cukup makan..Ya Allah..mohon sangat bb sihat dalam ni..
Aku tak pernah rasa menyesal, sebab ni memang aku dan husband aku nantikan..umur dah banyak wehh..israfil makin besar, sian asik main sorangsorang je..umah pulak teringin nak riuh rendah..Bb ni boy ke girl ha...mesti surprise..
seminggu lagi dah boleh la nak wat 1st ultrasound.bkn tgk jantina pun, .mesti surprise ngan debardebar..macam 1st time pregnant lak..




- never be replaced -