Angkara bola Israfil la....


saya tau..saya ni ngada-ngada upload gambar atas nih..Tapi ni sebenarnya sbgai ingatan utk diri saya gak..Ceritanya macam ni, israfil memang suka main barang ibu kat dapor..kebetulan semalam main lesung batu lak..ibu bagi la tumbuk kayu manis,,okeh...semalam MA balik lewat sbb ada prob kat site..
Niat sangat rajin masak udang lemak cili api + ikan cencaru..OK..lauk ?..siap.pas transfer kat magkuk, nak hdang kat meja aku yang kaki ni entah cemana tersepak bola..adoi..tumpah atas tangan..besarnya 5 inci..gambar atas x clear..sebab sakit isi dalam..kat luar xmelecur sebab dah rendam air sejuk..
Sebenarnya saya ni negagada lagi..tapi ni sebagai igatan untuk diri sy..bukan apa israfil suka main kat bawah time saya masak..masa tumpak tu memang sonfirm israfil kena teruk dari saya.sebab kuah tu penuh...Pernah gak terlintas 'cemana kalau aku masak terlanggar anak aku '..Semalam masa tumpah pas sapu colgate saya terus peluk israfil sambil cakap ' Fil ibu cedera ni ni.. nsib baik ibu yang kena, bukan anak ibu '...
Apa yang aku harap Allah lindung anak aku ,keselamatan dan kesihatan dia..jadi anak yang baik, dengar kata ibu dan baba..Panjangkan jodoh kami sekeluarga..Amin..



- never be replaced -