world cup

Spain menang world cup..huhuhu…betol ramalan paul si sotong kurita.
Sebenarnya saya bukan nak cerita siapa juara world cup…lagipun dah berapa hari berlalu..CUMA saya teringat World cup 4 tahun yang lepas, Itali menang..Kami dalam hutan tengah jalani kursus induksi..
World cup tetap world cup, hari final pihak urusetia iaitu dari cawagan Latihan baik hati benarkan tengok..siap pasang Screen besar…majority pun lelaki la..

Dan esok hari semasa seminar macam biasala pasti ada yang mengantuk..saya tidak terkecuali walau tak pergi tengok Cuma dengar dari dalam dorm..
HUH.rindu sangat memori di Eco Dusun, Bentong….Bukan apa sebenarnya, masa tu saya belum pun kenal en. syafiq , kawan biasa2…Biasala baru kenal, tempat baru..
saya juga tergolong dalam warga FAMA yang sama induksi dan akhirnya berkahwin..JODOH KAMI…