Hi there...
I've been contemplating on making a blog for quite some time and I'm trying to improve my blog as well.. My blog is also a place to share all my thoughts , my feeling,what happened around me..and everything came out of my mind...
Who ever have been visiting my blog, thanks so much..


Nov 27, 2013

Botol susu baru

Ari tu ibu ade belikan botol susu baru untuk adik..Memang dari dlu berkenan.
Ingat nk beli kat kakak dlu,tapi kakak sama mcm abg cerewet puting..
adik ok je...msa mula lpas pantang je cerewet..Jadi  bagi puting mcm kakak, puting Mam  bru  die nak.
Cuma kos la..botol lain guna puting lain..

Baru2 ni tertinggal botol msa  antar anak kt mak.
mak bagi la guna botol sepupu die,naufal..Mak cakap adik mnum..
Esok try bawak pting avent sedia ada tu..adik mnum susu jugak..
lega sangat.
jadi save kos skit.kalau tak guna puting MAM pakai kat btol Avent.
Tak nak guna btol mam sbb kena rajin pasang..bawah boleh bkk untuk cuci.
Jadi dah alang2 dari awal kakak mcm tu.teruskan dekat adik.sama..tapi  makan modal wooo.

Bila dh pki puting asal ade prob lain..selalu tertukar ngn naufal
Tak salahkan kan mak sbb mak mesti kelam kabut jaga cucu ramai.
botol sama je.

Pikir punya pikir teringat botol Avent Natural..
comel jr.
ingt dlu nk beli kat irdina..tapi dah die cerewet..
ari tu try beli satu.nk tgk cmana..
balik mak ckp adik mnum..
lega
terima kasih adik..
nanti ibu beli banyak2 tau.
Untung la kakak.yg baru blh dapat kat kakak.asalnya beli byk2 sbb bli utk 2 org.

Abang tak pe dah mnum susu dalam cawan.
comel kan...comelkan..geram tgk..