Hi there...
I've been contemplating on making a blog for quite some time and I'm trying to improve my blog as well.. My blog is also a place to share all my thoughts , my feeling,what happened around me..and everything came out of my mind...
Who ever have been visiting my blog, thanks so much..


Mar 27, 2014

Anak beriadah

Alhamdulillah sangat sebab di beri peluang dan rezeki lebih..Rezeki anak anak..Kalau dlu lpas bersalin adam israfil kami dapat beli sebuah rumah...5 taun dok sana..sebelum tu pas kawin kite menyewa je..
Lepas tu lpas bersalinkan auni Irdina Ibu +  Baba dapat kenaikan gaji,pelarasan gaji..
dan bila ada Afia Raisha lak dapat rezeki rumah lagi..kali selesa untuk kami berlima..

cerita asalnya lain..tu mukadimah je..

Sejak dah pindah rumah bawah..memang anak2 ada masa main kat luar..tak la terperap..klau bosan pegi playground je..
tapi biasa main depan rumah je la..main basikal.
jadi tiap2 petang ibu atau baba akan teman anak anak kat luar..wlau lorong rumah kami jalan mati ..tapi still kena tengok2 kan gak..budak2 mana reti jaga diri sngt..
Hari keje pun sama..sempat la main..tapi masa jerebu tu anak2 terperap kat umah paksa dok umah wlau ari dok mntk nk main.tambah2 dah ade kawan sekelling..

Sekarang bila adik dah jalan..bagi kuar 2 beradik tu..jaga je tiga2..
Memang galak la adik tak nak masuk umah..